
El portal d’atenció en línia de l’Ajuntament de Barcelona permet introduir fàcilment qualsevol petició d’informació, fer una consulta, tramitar una queixa, enviar un suggeriment o comunicar una incidència a la via pública o amb un servei municipal.
Es pot fer per 3 vies:
- Portal d’atenció en línia: El nou web d’atenció en línia s’ha simplificat per poder-hi introduir fàcilment qualsevol petició d’informació, fer una consulta, tramitar una queixa, enviar un suggeriment o comunicar una incidència a la via pública o amb un servei municipal.
- Aplicació “Barcelona a la butxaca”: Des de dispositius mòbils també podeu tramitar una queixa o comunicar una incidència còmodament gràcies a la nova aplicació municipal “Barcelona a la butxaca”. És una aplicació gratuïta compatible amb Android i IOS.
- Atenció telefònica: L’Ajuntament de Barcelona posa a disposició de la ciutadania dos números de telèfon gratuïts on es pot traslladar una queixa o informar de desperfectes o del mal funcionament d’un servei municipal. Són el Telèfon del Civisme (900 226 226) i el 010 (931 537 010 si truqueu des de fora de la ciutat de Barcelona)
Trobareu aquesta notícia ampliada en aquest enllaç: Com es pot comunicar una incidència, una queixa o un suggeriment? | Eixample | Ajuntament de Barcelona
Si voleu més informació dels canals de comunicació de l’Ajuntament de Barcelona, podeu visitar el web Canals de comunicació ciutadana | Ajuntament de Barcelona