Sortida al monestir de Vallbona i Guimerà

06mar8:00Sortida al monestir de Vallbona i GuimeràPreinscripció presencial: dilluns 23 de febrer, de 16.30 a 18.30h-Espai Esquerra. | Pagament presencials: dilluns 2 de març, de 16.30 a 18.30h- Espai Esquerra.

Detalls de l'esdeveniment

Divendres 6 de març

Sortida a les 08:00h del matí de l’Espai de Gent Gran Esquerra de l’Eixample per anar a visitar el Monestir de Vallbona de les Monges, l’únic monestir femení de la Ruta del Cister i l’únic que ha conservat interrompudament la comunitat durant més de 800 anys, llevat, és clar, del temps de guerra.
La visita combinarà les noves tecnologies amb la visita tradicional pel centre històric del monestir. Veurem antics dormitoris comuns, museu de la farmàcia, un gran audiovisual, el claustre, la sala capitular i l’església.

Finalitzada la visita ens aproparem a Guimerà, on l’atractiu d’aquest poble és el seu nucli medieval.

Després d’aquestes visites anirem a dinar el menú:
Amanida verda, fideus a la cassola, pollastre a la catalana, crema catalana, pa, aigua, vi, cafè i gotes.

Després d’una agradable sobretaula, tornarem al nostre lloc d’origen.

Horari

6 de març de 2026 8:00(GMT-10:00)

Ubicació

Espai de Gent Gran l'Esquerra de l'Eixample

C. Rosselló, 78-80