La revolució de la longevitat: Una nova mirada l’edat

12mai17:30La revolució de la longevitat: Una nova mirada l’edatINSCRIPCIONS TELEFÒNIQUES 935 66 33 19 – A partir dimarts 28 d'abril a les 10.00 h

Detalls de l'esdeveniment

Sabem que cada vegada vivim més anys; mai abans no havíem arribat a viure tant. Però la longevitat actual no implica necessàriament qualitat de vida, oportunitats o salut. Estem davant d’una revolució demogràfica, cosa que significa que cal un canvi d’estratègia en com afrontem els nous anys que guanyem.

La longevitat ja no és una excepció: és la nova normalitat. Gestionar-la bé és una oportunitat històrica.

En aquesta trobada parlarem del nou paradigma del canvi demogràfic, del valor del talent senior en l’era de la intel·ligència artificial i de les propostes i accions actives com 55+.

Dia i horari: Dimarts 12 de maig a les 17.30 h

A càrrec de, l’Associació 55+
Organitza: Comissió de Diversitats de L’Espai Germanetes

Inscripció telefònica: al 935 66 33 19 – A partir dimarts 28 d’abril a les 10.00 h

* Activitat oberta al públic general, amb aforament limitat, fins a completar places.

Horari

12 de maig de 2026 17:30(GMT+02:00)

Ubicació

Espai de Gent Gran Germanetes

C. Viladomat, 142