Aquesta comissió està formada per persones voluntàries encarregades de tramitar les altes de les persones usuàries.
Si tens més de 60 anys (o 55 anys i estàs prejubilada) i resideixes a Barcelona, i vols fer-te persona usuària, cal que vinguis en l’horari d’aquesta comissió i portis la documentació necessària per gestionar la inscripció:
- DNI o NIE i dades de contacte
- Número de compte IBAN, on es domiciliarà la quota anual de persona usuària (9 € l’any)
Amb aquestes dades, la comissió emet el teu carnet de persona usuària, que et permetrà inscriure’t i participar de les activitats dels Espais de Gent Gran de l’Eixample.