Benvolguts i benvolgudes,

El proper dimecres 27 de maig a les 18h es durà a terme la sessió “El Regidor respon” en la qual en Jordi Martí (regidor de l’Eixample) exposarà les mesures que s’han pres a l’Eixample per fer front a l’emergència de la COVID-19 i les actuacions de cara a la fase de desconfinament en la qual entrem. Després respondrà a les preguntes formulades per part de la ciutadania.

Les preguntes es formularan via el Decidim.barcelona i es podran començar a introduir 48 hores abans de la sessió (a partir del 25 de Maig)

L’enllaç on s’han d’introduir les preguntes i en el que després es podrà veure la sessió en streaming és el següent:

El regidor de l’Eixample, Jordi Martí, respon

 

Us animem a participar i a mantenir un diàleg amb el Districte malgrat la distància i la impossibilitat de dur a terme altres òrgans que facin més propera la participació.