Estada a l’Estartit

05julTot el dia10Estada a l’EstartitINSCRIPCIÓ i PAGAMENT PRESENCIAL A L’ESPAI – Dimecres 27 de maig de 10.00 a 12.00 hores per a persones usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample. Persones NO usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample NO PODRAN AGAFAR TORN fins al final de les inscripcions, en cas que quedin places disponibles. (Pagament amb targeta bancària).

Detalls de l'esdeveniment

Estada de 6 dies a l’Estartit, amb allotjament a l’Hotel Panorama Estartit..

Excursió del 5 al 10 de juliol.
A càrrec de la Comissió d’Excursions i Viatges

Dia i Hora: diumenge 5 de juliol a les 15.00 hores
Lloc de trobada: Cantonada Calàbria/Còrsega a les 7.00 hores.

Preu: 598 € (pagament únicament amb targeta bancària)
Habitacions individuals: suplement de 300 €
OBLIGATORI PRESENTAR DNI

Inscripció i pagament presencial: A l’Espai Montserrat Olivella, Calàbria, 260 – Dimecres 27 de maig de 10.00 a 11.30 hores per a persones usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample.
Persones NO usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample NO PODRAN AGAFAR TORN fins al final de les inscripcions, en cas que quedin places disponibles.
*Per tramitar la inscripció és imprescindible portar el carnet de persona usuària de l’Espai.
**El pagament es farà únicament amb targeta bancària.

Organitza: la Comissió d’Excursions i Viatges

Horari

5 de juliol de 2026 - 10 de juliol de 2026 (Tot el dia)(GMT+02:00)

Ubicació

Cantonada Calàbria/Còrsega