El tren dels llacs, creuer pel pas de Mont-Rebei

17abr7:00El tren dels llacs, creuer pel pas de Mont-RebeiINSCRIPCIÓ i PAGAMENT PRESENCIAL A L’ESPAI – Dimecres 11 de març de 10.00 a 12.00 hores per a persones usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample. d’11.30 h a 12.00 hores, per a persones NO usuàries dels Espais de Gent Gran de l’Eixample.(Pagament amb targeta bancària).

Detalls de l'esdeveniment

La proposta ofereix una descoberta del Pallars Jussà a través d’una combinació de natura, patrimoni i ciència. Inclou visites a Balaguer, la Pobla de Segur i Salàs de Pallars, amb un passeig pel seu nucli històric, així com una estada a l’ Observatori astronòmic del Montsec. El segon dia es dedica al Congost de Mont-rebei, amb un recorregut en vaixell per contemplar les impressionants parets del congost i entendre la força natural que ha modelat aquest paisatge singular.

A càrrec de la Comissió d’Excursions i Viatges

Dia i Hora: divendres 17 d’abril a les 7.00 hores
Lloc de trobada: Cantonada Calàbria/Còrsega.

Preu: 298 € (amb targeta bancària)
OBLIGATORI PRESENTAR DNI

Inscripció i pagament presencial: A l’Espai Montserrat Olivella, Calàbria, 260 – Dimecres 11 de març de 10.00 a 12.00 hores.

*Per tramitar la inscripció és imprescindible portar el carnet de persona usuària de l’Espai.
**El pagament es farà únicament amb targeta bancària.

Organitza: la Comissió d’Excursions i Viatges

Horari

17 de abril de 2026 7:00(GMT+02:00)

Ubicació

Lloc de trobada: Cantonada Calàbria/Còrsega