Aquesta comissió està formada per persones voluntàries que s’encarreguen dels tràmits referents als cursos trimestrals impartits pel professorat voluntari de l’Espai.
Si vols informació sobre algun curs o t’agradaria participar en alguna activitat, pots trucar o venir en l’horari de la comissió per gestionar la teva inscripció.
- Si ja ets persona usuària, només caldrà que facilitis el número de carnet de persona usuària i podràs fer el tràmit per telèfon o presencialment.
- Si encara no ets persona usuària dels Espais de Gent Gran de l’Eixample, caldrà que vinguis presencialment per fer la inscripció